PKO Bank Polski partnerem strategicznym kampanii STOP Barierom

Data dodania aktualności: 3 marca 2019

 
PKO Bank Polski partnerem strategicznym kampanii STOP Barierom

Partnerem strategicznym informacyjno-edukacyjnej kampanii STOP Barierom został PKO Bank Polski – lider polskiego sektora bankowego, podstawowy dostawca usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów oraz najbardziej mobilny bank w Polsce. W ramach ogólnopolskiego projektu na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznych z powodu niepełnosprawności, Bank współpracuje z Fundacją w realizacji założeń akcji.

Udział w kampanii STOP Barierom to element społecznej odpowiedzialności Banku, która stanowi nieodłączną część jego strategii biznesowej. Bank dużą wagę przywiązuje do zapewnienia komfortu osobom z niepełnosprawnościami. Likwiduje bariery architektoniczne – obecnie 80 proc. oddziałów Banku jest przystosowanych do obsługi klientów z niepełnosprawnościami. W odpowiedzi na potrzeby osób niewidomych i słabowidzących kolejne bankomaty zostały wyposażone w moduły audio. Obecnie jest już blisko 1300 takich urządzeń. Również aplikacja IKO, serwis telefoniczny oraz internetowy zostały zaprojektowane z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Bank zapewnia także indywidualne zasady obsługi, dostosowane do potrzeb klienta.

Wróć do
listy artykułów
 

Zobacz również inne artykuły

Kolektury Totatlizatora Sportowego Bez Barier!

Kolektury Totatlizatora Sportowego Bez Barier!

Data dodania aktualności 29 czerwca 2021

Kliknij i przejdź
do artykułu
Dlaczego warto skorzystać z pomocy prawnika?

Dlaczego warto skorzystać z pomocy prawnika?

Data dodania aktualności 24 czerwca 2021

Kliknij i przejdź
do artykułu
Pomoc psychologiczna – czym jest, czy warto z niej skorzystać?

Pomoc psychologiczna – czym jest, czy warto z niej skorzystać?

Data dodania aktualności 24 maja 2021

Kliknij i przejdź
do artykułu