PKO Bank Polski partnerem strategicznym kampanii STOP Barierom

Data dodania aktualności: 3 marca 2019

 
PKO Bank Polski partnerem strategicznym kampanii STOP Barierom

Partnerem strategicznym informacyjno-edukacyjnej kampanii STOP Barierom został PKO Bank Polski – lider polskiego sektora bankowego, podstawowy dostawca usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów oraz najbardziej mobilny bank w Polsce. W ramach ogólnopolskiego projektu na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznych z powodu niepełnosprawności, Bank współpracuje z Fundacją w realizacji założeń akcji.

Udział w kampanii STOP Barierom to element społecznej odpowiedzialności Banku, która stanowi nieodłączną część jego strategii biznesowej. Bank dużą wagę przywiązuje do zapewnienia komfortu osobom z niepełnosprawnościami. Likwiduje bariery architektoniczne – obecnie 80 proc. oddziałów Banku jest przystosowanych do obsługi klientów z niepełnosprawnościami. W odpowiedzi na potrzeby osób niewidomych i słabowidzących kolejne bankomaty zostały wyposażone w moduły audio. Obecnie jest już blisko 1300 takich urządzeń. Również aplikacja IKO, serwis telefoniczny oraz internetowy zostały zaprojektowane z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Bank zapewnia także indywidualne zasady obsługi, dostosowane do potrzeb klienta.

Wróć do
listy artykułów
 

Zobacz również inne artykuły

Rękawice dla niesłyszących – nowa technologia tłumaczy język migowy w czasie rzeczywistym

Rękawice dla niesłyszących – nowa technologia tłumaczy język migowy w czasie rzeczywistym

Data dodania aktualności 3 lipca 2020

Kliknij i przejdź
do artykułu
Praca zdalna a niepełnosprawność – czego nauczyła nas pandemia?

Praca zdalna a niepełnosprawność – czego nauczyła nas pandemia?

Data dodania aktualności 3 lipca 2020

Kliknij i przejdź
do artykułu
Nowe rozwiązania technologiczne dla osób z niepełnosprawnością od Google

Nowe rozwiązania technologiczne dla osób z niepełnosprawnością od Google

Data dodania aktualności 15 czerwca 2020

Kliknij i przejdź
do artykułu