Co w sytuacji, gdy lek przyczynił się do przebrania na wadze?

Data dodania aktualności: 16 lipca 2019

 

Warto omówić z lekarzem problem przybrania na wadze po zastosowanym leku. W niektórych przypadkach lekarz może zdecydować o zmianie leczenia ze względu na efekt wywoływany przez stosowany lek.

Wróć do
listy artykułów
 

Zobacz również inne artykuły

Wsparcie nauki zdalnej dla dzieci z niepełnosprawnością

Wsparcie nauki zdalnej dla dzieci z niepełnosprawnością

Data dodania aktualności 1 października 2020

Kliknij i przejdź
do artykułu
Mindset – aplikacja wspierająca diagnostykę demencji

Mindset – aplikacja wspierająca diagnostykę demencji

Data dodania aktualności 1 października 2020

Kliknij i przejdź
do artykułu
Telemedycyna dla chorych z chorobą Parkinsona

Telemedycyna dla chorych z chorobą Parkinsona

Data dodania aktualności 1 października 2020

Kliknij i przejdź
do artykułu