Czy w przypadku pracy ponad 10 godzin dziennie w pozycji siedzącej są jakieś skuteczne diety redukując wagę??

Data dodania aktualności: 20 lipca 2019

 

Praca przez ponad 10 godzin w pozycji siedzącej rzeczywiście utrudnia sprawę. Jeżeli nie ma absolutnie możliwości, aby zwiększyć aktywność fizyczną warto rozważyć dwie zasadnicze zasady diety odchudzającej. Po pierwsze bardzo ważne jest, aby jeść posiłki regularnie, optymalnie 5 o stałych porach i nie dojadać między posiłkami. Drugą bardzo ważną zasadą jest, aby w każdym posiłku znalazła się porcja warzyw (w miarę możliwości w postaci surowej). Warzywa są również dopuszczalną formą przekąski ze względu na niewielką ilość kalorii oraz wysoką zawartość błonnika, który usprawnia pasaż jelitowy oraz powoduje uczucie sytości i zapobiega napadom głodu.

Wróć do
listy artykułów
 

Zobacz również inne artykuły

Konferencja podsumowująca realizację Kampanii STOP BARIEROM – STOP COVID

Konferencja podsumowująca realizację Kampanii STOP BARIEROM – STOP COVID

Data dodania aktualności 21 października 2021

Kliknij i przejdź
do artykułu
Niepełnosprawny pracownik – to dobry wybór

Niepełnosprawny pracownik – to dobry wybór

Data dodania aktualności 21 października 2021

Kliknij i przejdź
do artykułu
Wywiad z Panem Prof. Januszem Kockim – przewodniczącym rady naukowej Fundacji Neuron +

Wywiad z Panem Prof. Januszem Kockim – przewodniczącym rady naukowej Fundacji Neuron +

Data dodania aktualności 21 października 2021

Kliknij i przejdź
do artykułu