Regulamin „Live chat”
Regulamin korzystania z usługi Live Chat
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z usługi Live Chat (dalej Usługa) w ramach serwisu internetowego www.stopbarierom.pl (dalej Serwis). Administratorem Serwisu jest Fundacja Na Rzecz Umacniania Więzi Rodzinnych i Społecznych „NEURON+ z siedzibą w Warszawie (00-672), przy ul. Pięknej 49, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000705436, REGON: 368827349, NIP: 521-380-34-70, zwana dalej Aministratorem.
- Korzystanie z Usługi w Serwisie jest możliwe po wyrażeniu przez Użytkownika zgody na przestrzeganie Regulaminu i zaakceptowaniu jego treści. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że nieznajomość zasad i procedur zawartych w Regulaminie nie jest podstawą do składania przez niego reklamacji.
- W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie, do wszelkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego.
- Regulamin jest udostępniony w oknie Live Chat na stronie internetowej Serwisu.
- Z Usługi mogą korzystać tylko osoby pełnoletnie.
- Każdy Użytkownik Serwisu zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego prawa oraz postanowień Regulaminu, w szczególności zabronione jest dostarczanie i przetwarzanie za pomocą Serwisu treści o charakterze niezgodnym z obowiązującym prawem.
- Usługa jest udostępniona w celu informacyjnym. Wszelki informacje przekazywane w trakcie świadczenia Usługi, w szczególności informacje na tematy obowiązujących regulacji prawnych nie stanowią porad prawnych i nie mają charakteru wiążących interpretacji prawnych.
§ 2 Zakres Usług
- Administrator za pośrednictwem Serwisu udostępnia Usługę Live Chat nieodpłatnie.
- Usługa jest dostępna wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych przez Administratora i przeznaczona jest dla Użytkownika.
- Korzystanie z Usługi rozpoczyna się z chwilą zaakceptowania przez Użytkownika Regulaminu i uruchomienia okna Live Chat, za pośrednictwem którego Usługa jest dostępna, a kończy się z chwilą opuszczenia Usługi przez Użytkownika.
- Użytkownik w każdej chwili może zakończyć korzystanie z Usługi poprzez opuszczenie okna Live Chat.
- Użytkownik nie może wykorzystywać Usługi do innych celów niż określone w §1 ust. 7 Regulaminu, a w szczególności do:
- przesyłania za pomocą Usługi treści reklamowych, promocyjnych, komercyjnych
- publikowania na łamach Usługi treści naruszających polskie lub międzynarodowe przepisy prawa, dobre obyczaje lub normy moralne.
- podejmowania jakichkolwiek działań mogących wpływać na szkodę Administratora.
§ 4 Wymagania techniczne
Do prawidłowego korzystania z Usługi Użytkownik we własnym zakresie musi zapewnić spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) komputer i oprogramowanie o następującej minimalnej specyfikacji technicznej:
- system operacyjny: Windows XP, 7, 8 oraz Mac OS X i OS X.
- przeglądarka internetowa: Internet Explorer 9(lub nowszy), Google Chrome (od wersji 28), Mozilla Firefox (od wersji 23), Opera, Safari (od wersji 5.1), iOS Safari (od wersji 4.0), Android Browser 2.3;
- włączona obsługa JavaScript,
- akceptacja plików cookies;
- do wyświetlania niektórych elementów i informacji konieczne może być zainstalowanie oprogramowania: Flash Player, Quicktime, Acrobat Reader.
b) dostęp do sieci Internet o minimalnej przepustowości łącza na poziomie 512 kb/s.
§ 5 Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje dotyczące Usługi mogą być składane:
- pisemnie na następujący adres korespondencyjny NEURON+, Fundacja na Rzecz Umacniania Więzi Rodzinnych i Społecznych, ul. Piękna 49, 00-672 Warszawa.
- pocztą elektroniczną na adres: fundacja
2. Reklamacja dotycząca treści odpowiedzi udzielanych za pośrednictwem Usługi powinna zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko Użytkownika,
- dane kontaktowe: numer telefonu i adres e-mail,
- opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
3. Reklamacje dotyczące Usługi lub odpowiedzi udzielanych za pośrednictwem Usługi będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od daty doręczenia reklamacji do Administratora.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem pozostające w związku ze świadczeniem Usługi będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Administratora, jednakże w przypadku Użytkowników będących konsumentami w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, wszelkie spory rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania w Serwisie
- Regulamin może być w każdym czasie zmieniony przez Administratora. Zmiana Regulaminu obowiązuje od chwili opublikowania na stronie.